14 lip 2017

odrodzenie

No... Cześć? Sama nie wiem, co powiedzieć, nie było mnie tu od marca. Przez ten czas wiele się wydarzyło — i choć to żadne wytłumaczenie — na przykład, złamałam nogę. Jest to jeden z tych bardziej istotnych powodów, dla których przestałam tu pisać i zaglądać do kogokolwiek. Przepraszam. Teraz są jednak wakacje i na wiele więcej mam czas, nawet na pisanie, do którego podchodzę ostatnio bardzo źle. Dlatego postanowiłam wrócić.
Naprawdę bardzo mi przykro i przepraszam wszystkich czytelników (jeśli jacyś tu jeszcze są). W związku z wielkim „odrodzeniem” wprowadziłam również zamiany w wyglądzie i dodałam muzyczkę. Ua. Kiepski sposób na przeprosiny, wiem. 
Zamierzam ruszyć z Żonkilami w ciągu dwóch tygodni i zacząć czytać was od nowa. Mam nadzieję, że tym razem wszystko dobrze się skończy. BĘDZIE SUPER FAJNIE.
Dziękuję za uwagę.

Znalezione obrazy dla zapytania eddie murphy tumblr gif

1 komentarz: